Welcome to my Blog

Welcome to my Weblog. This site is dedicated to publishing my writings as and when I am able to pen my thoughts and opinions.Interested parties, including the Press, may reproduce or quote materials published with the condition that they are credited tfrom me. Comments must be accompanied by names and contact. Anonymous postings and those containing profanities and obscenities will be rejected.

Salam pengenalan buat semua

Semoga keujudan blog ini akan memberikan ruang untuk kita sebagai pemimpin diperingkat akar umbi untuk bertukar pandangan dan pengalaman dalam menangai isu-isu semasa kemasyarakat ditempat masing-masing. Tuan/puan mungkin pimpinan kerdil diperingkat bawahan, samada diluar bandar atau pekan kecil, didaerah mahu pun bandar, jangan lupa bahawa anda mempunyai peranan tertentu dalam merobah pemikiran rakyat.

Bersamalah kita berazam untuk meninggikan mutu kehidupan dan kefahaman penduduk dalam sesebuah masyarakat itu menangani cabaran alaf baru. Semoga komuniti kita akan menjadi tempat yang menarik, maju dan menguntungkan buat semua penduduknya.anda boleh berkomunikasi dengan saya menerusi email peribadi di mzha@hotmail.com atau hubungi saya terus menerusi 019-2764133

capaian

Jumaat, 12 September 2014

Kertas Peperiksaan Bocor...

SEMOGA RAMDHAN KALI INI MEMBAWA SERIBU KEBERKATAN


Buat semua rakan dan sahabat sekelian. Seperti biasa Umat Islam diseluruh Dunia menjalankan Ibadah Puasa selama sebulan. Terlalu banyak kelebihannya Bulan Ramadhan ini. Buat yang berpuasa, diharapkan anda semua akan sentiasa Suhat disamping meningkatkan amalan masing masing dalam bulan yang mulia ini. Selamat Berpusa semua..




Rakyat berhak tahu dimana kelemahan sehingga Kertas Peperiksaan UPSR boleh bocor. Walau pun Pengarah Lembaga Peperiksaan telah di umum pengantungan tugas, namun saya percaya Rakyat pasti menunggu penyiasatan terperinci dapat dilakukan oleh pihak Polis sehingga tertangkapnya individu yang bertanggung jawab menyebarkannya.



Tiada ulasan: