Saya begitu terkejut dan terseret sama untuk memberikan pandangan seperti yang lain dalam hal ini. Kenapa pemimpin diatas sana masih kurang mengerti kuasa yang rakyat miliki dalam era penuh bermaklumat ini.
Mengapa bila ada tekanan barulah ditarik "Hand Brake" sepert yang terjadi sekarang. Baru kini implikasi politiknya perlu diambil kira, kenapa jadi begini? Kepentingan diri, kelompok atau Rakyat yang menjadi keutamaan? Sama-samalah kita renungkan.
Jika keujudan IJN dulunya adalah untuk mengutamakan perkhidmatan kepada rakyat yang memerlukannya, kenapa setelah berjaya nama dan perananya menjadi buah mulut, tiba-tiba sahaja ada pulak pihak yang nak menelannya.....
Rakyat kini sudah pandai menilai, jangan lupa kuasa keramat yang dimaksudkan tersebut. "Benchmark" terkini adalah di Kuala Trengganu, bukan mudah untuk menangkis kembali kecenderungan awal untuk mengswastakannya kepada realiti terkini. Tepuk dada tanyalah selera....
Alphard or amusement park ride at the North-South expressway
-
THERE are many ways to enjoy a road trip. You can admire the scenery,
listen to music, play games, argue with your siblings over who gets the
window s...
14 jam yang lalu
Tiada ulasan:
Catat Ulasan